اينترنت ايران چه طور تامين مي‌شود؟
 
درباره وبلاگ


از اینکه لحظاتی در کنار شما هستم خرسندم
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

 

دریافت کد آپلود سنتر

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

داستان روزانه

پيوندها
  • ایا می دانید
  • ردیاب جی پی اس ماشین
  • ارم زوتی z300
  • جلو پنجره زوتی

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دوستانه و آدرس fotros7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 46
بازدید ماه : 272
بازدید کل : 9222
تعداد مطالب : 95
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1


دوستانه





اينترنت ايران چه طور تامين مي‌شود؟


اينترنت ايران چه طور تامين مي‌شود؟ 

ترنت عراق و افغانستان توسط ايران. اين، خبري است که عضو هيات مديره شرکت ارتباطات زيرساخت مي‌دهد.احمد پورنگ نيا گفته:در حال حاضر اينترنت دو کشور افغانستان و عراق توسط ايران تامين مي‌شود. ايران براي اين دو کشور ترانزيت ترافيک و تامين پهناي باند را انجام مي‌دهد.

پورنگ نيا اين را هم گفته که شرکت ارتباطات زيرساخت از ابتدا به دنبال اين هدف بود که راهي براي ترانزيت ارتباطات منطقه و در نهايت تامين کننده اينترنت باشد و هم‌اکنون نيز اين کار را در سطح اوليه براي دو کشور افغانستان و عراق انجام مي‌دهد.پورنگ نيا تاکيد کرد: براي رسيدن به اين منظور شرکت ارتباطات زيرساخت چندين پروژه را در دستور کار دارد که با اجرايي شدن آنها گام‌هاي بزرگي در رسيدن به اين هدف برداشته مي‌شود.

عضو هيات مديره شرکت ارتباطات زيرساخت گفت: يکي از اين پروژه‌ها، پروژه EPEG است که اين پروژه علاوه بر اينکه در جهت ترانزيت ترافيک از مسير ايران است، منبعي براي تامين اينترنت براي کشورهاي ديگر نيز خواهد بود.وي ادامه داد: همچنين در پروژه SEMIV5 نيز خواهان انتقال ظرفيت انتقال اين پروژه از ايران به اروپا شده‌ايم.


اينترنت ايران چه طور تامين مي‌شود؟

کابل اينترنت «جاسک فجيره» شايد آشناترين نام تمام اين سالها در حوزه اينترنت ايران باشد. کابلي که بار اصلي اينترنت ايران را بر دوش داشت و البته هرچندوقت يک بار به دليل برخورد لنگرهاي کشتي‌ها خاطرات تلخي را براي کاربران ايراني اينترنت رقم مي‌زد. حالا البته با افزايش تعداد درگاه‌هاي بين‌المللي در کشور، هم‌اکنون فقط ظرفيتي به ميزان 4 کابل STM1 ترافيک اينترنت روي اين کابل دريايي است و بقيه ترافيک اينترنت از مسيرهاي ديگر تأمين شده است.

آن طور که مسئولان شرکت ارتباطات زيرساخت مي‌گويند قرار است ظرفيت پهناي باند ايران دوبرابر شود.اين در حالي است که مطابق آمار سايت معتبر net index در رده بندي سرعت دانلود کاربران خانگي، در ميان 182 کشور ايران در رتبه 165 قرار دارد. اين آمار وقتي جالب تر مي‌شود که بدانيم در اين رده بندي کشور عراق در رتبه 133 و افغانستان در رتبه 143 قرار دارند.

انتهای پیام

منبع :مهر/فار

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







یک شنبه 11 فروردين 1392برچسب:, :: 11:34 ::  نويسنده : محمد نفری

 

جاوا اسكریپت

ابزار هدایت به بالای صفحه

ابزار وبلاگ